środa, 28 sierpnia 2013

Festiwal przekąsek: kolorowe nachosy

Tym razem zapraszam na dość ciekawą przekąskę, której podstawę stanowią nachosy. Niesamowicie ożywia ona stół. Robi się ją bardzo szybko i łatwo.

Do przygotowanie przekąski potrzebujemy:

- paczkę nachosów (najlepiej smakowych)
- serek kanapkowy
- do dekoracji: oliwki, paprykę, pietruszkę, szcypiorek (wedle uznania)



Ja użyłam nachosów serowych, które lubię najbardziej. Mają intensywny serowy smak, dla mnie idealne. Na nachosa kładziemy trochę serka-u mnie był on naturalny, ponieważ najważniejszy był smak sera w nachosach, którego nie chciałam zaburzać. Myślę, że w przypadku, gdy zastosujemy nachosy bez przypraw można śmiało eksperymentować ze smakowym serkiem. Wiadomo - różni ludzie - różne smaki, dlatego ta przekąska jest dobra dla każdego, ponieważ można ją stworzyć według swojego własnego smaku. Na końcu na serku robimy dekorację - u mnie była to surowa czerwona papryka, czarne oliwki, pietruszka i szczypiorek.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz